Vitesse presenteerde het nieuwe shirt, met daarop de naam van de nieuwe hoofdsponsor 'eTORO'.
Vitesse presenteerde het nieuwe shirt, met daarop de naam van de nieuwe hoofdsponsor 'eTORO'. Foto: Kevin Hagens

eToro nieuwe hoofdsponsor Vitesse

28 juli 2021 om 13:44 Sport

ARNHEM - Vitesse heeft met eToro een nieuwe hoofdsponsor gevonden. eToro is een wereldwijd online handelsplatform, waarop onder meer aandelen en cryptomunten als Bitcoin gekocht kunnen worden. Ook werd  het nieuwe shirt gepresenteerd, een shirt met rechte geel-zwarte strepen met ‘moderne twist’. 


Door Dick Martens

De officiële lancering van het nieuwe Vitesse-shirt is altijd een moment waar veel mensen naar uitkijken, maar ditmaal heeft de presentatie hiervan een nog specialer karakter. Vitesse kon namelijk ook wereldkundig maken dat de naam van eToro als nieuwe hoofdsponsor op de onthulde shirts zal prijken. Met het toonaangevende sociale investeringsplatform is er vooralsnog getekend voor één seizoen, met de optie voor nog een jaar en de nadrukkelijke intentie om er een langdurige samenwerking van te maken.

Ook shirtsponsor van AS Monaco, Slavia Praag en CFR Cluj 

eToro heeft partnerships met een aanzienlijk aantal gerenommeerde voetbalclubs, waarbij het de achterban op een actieve en betrokken manier voorziet van gratis educatieve content en informatie over beleggen en de risico’s daarvan. In zowel Engeland als Duitsland heeft eToro haar vleugels uitgeslagen met diverse partnerships met clubs. eToro is ook reeds de shirtsponsor van AS Monaco, Slavia Praag en CFR Cluj. Vitesse verkeert dus in goed gezelschap. eToro laat met de samenwerking met Vitesse haar betrokkenheid bij de Nederlandse markt zien. Voor de club uit Arnhem is het op haar beurt een mooie kans om samen met eToro te investeren in de toekomst en de stappen die gezet moeten worden om de ambities waar te maken.  


Vitesse en eToro geloven in meer
,,We zijn trots dat we in de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor bij het internationale bedrijf eToro zijn uitgekomen”, aldus Commercieel directeur Peter Rovers van Vitesse. ,,Het feit dat we onze krachten bundelen met ’s werelds grootste online investeringsplatform, toont aan dat Vitesse klaar is voor de toekomst. We geloven dat er bij Vitesse meer mogelijk is en eToro past naadloos in deze visie”, stelt Rovers. “Tevens wil ik Waterontharder.com bedanken voor het hoofdsponsorschap in het afgelopen jaar. Tot ons genoegen blijft deze partij als partner verbonden aan Vitesse.” Ook Nir Smulewicz, Hoofd Marketing van eToro is ‘zeer verheugd’ met de samenwerking. ,,De Nederlandse markt is namelijk zeer belangrijk voor eToro. Dankzij dit partnerschap hopen we meer mensen het belang te laten inzien van beleggen voor de lange termijn en diversificatie om hun vermogen te laten groeien.”

  Nieuw tenue
Tezamen met de nieuwe hoofdsponsor heeft Vitesse, met partners Nike en Voetbalshop.nl, ook het thuistenue voor het seizoen 2021|2022 gepresenteerd. Het is een volledig geel-zwart shirt, inclusief de sponsornamen. Omdat de schoudersponsoren verplaatst zijn naar de mouwen, is het vooraanzicht van het tricot aantrekkelijker geworden. De traditionele geel-zwarte verticale banen hebben dit seizoen een moderne twist gekregen. Het broekje en de kousen zijn beiden wit. 

advertentie
advertentie